لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

  • ۰
  • ۰

ممبر واقعی برای کانال و گروه تلگرام موجب میشه تا کسب درآمد ما از کانال تلگرام افزایش پیدا کنه و ما میخواهیم در این مقاله به شما آموزش بدیم که چگونه ممبر واقعی جذب کنیم، پس با ما باشید در ادامه...

1- کانال تلگرامی خودتون رو سئو کنید( با یک متخصص سئو صحبت کنید تا کانال تلگرامی شما رو براتون سئو کنه و کانال شما در نتایج صدر گوگل قرار بگیره.

در واقع این روش یکی از بهترین روشهای افزایش ممبر گروه و کانال تلگرام هست، چرا که شما بدون تبلیغات و هزینه ای بجز هزینه سئو کردن ممبر جذب میکنید و افراد با جستجوی لینک شما در گوگل به کانال شما میان.

البته باید کلمات کلیدی هم در این طرح مطرح باشه و متخصص سئوی شما روی بهترین کلمات کلیدی کار کنه که مناسب کانال و کسب و کار شما باشه.

2- برای گرفتن ممبر واقعی، دومین روش تبلیغات هست که این تبلیغات میتونه در جاهای مختلفی صورت میگیره که به اختصار به مهمترین جاهایی که میتونید تبلیغ کنید میپردازیم.

نبلیغ در لینکدونی : شما میتونید با دادن مبلیغی اندک کانال خودتون رو در کانال لینکدونی تبلیغ کنید و ممبر واقی بگیرین.

تبلیغ در سایت های تبلیغ کانال و گروه : سایت هایی زیادی هستند که لینک شمارا با رایگان و یا به صورت ویژه تبلیغ میکنند.

3- تبلیغات پاپ آپ : در خیلی از موارد افرادی هستند که لینک شما رو جاهای مختلف مانند اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی تبلیغ میکنند و شما میتونید از این روش ها هم ممبر واقعی برای کانلتون جذب کنید.

  • ۹۷/۰۹/۲۰
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی