لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین کانال تلگرام

شاید یکی از سوالات ذهن شما در مورد تلگرام و کانال تلگرام بهترین کانال تلگرام باشد و ما در اینجا میخواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که بهترین کانال تلگرام در آن به ثبت رسیده است و شما میتوانید درانها عضو شوید.

البته ما در دنیای تلگرام و معرفی کانال تلگرام کانال زیاد داریم، کانالها با موضوعات متنوع که شاید بعضی از موضوعات مورد علاقه شما نباشند و شما به فقط بعضی از آن ها علاقه دارید.

من یکی از دوستانم عاشق فیلم سینمائی خارجی هست، همیشه در مغازه سی دی فروشی به قول معروف پلاس بود.

من دلیل اینکار دوستم را اصلا نمیدانستم و برایم جالب بود که چرا دوستم این رفتار را از خود نشان میدهد و برای همین به جستجوی موضوعع پرداختم، بله دوستان این رفیق ما عاشق فیلم سینمائی خارجی بود.

او همیشه برای پیدا کردن فیلم سینمایی مورد علاقه خود همیشه و در همه حال به جستجوی آن میگشت و برای همین همیشه تو صوتی و تصویری و مغازه سیدی فروشی به دنبال موضوع یاد شده بود.

من هم بهترین کانال تلگرام که در زمینه دانلود فیلم سینمائی بود را بهش معرفی کردم، که دوستم واقعا شگفت زده شد و گفت ای کاش زودتر به او بهترین کانال تلگرام در زمینه فیلم و سریال خارجی را بهش معرفی میکردم.

این داستان فقط برای این بود که شما به اهمیت یک کانال تلگرام خوب اهمیت ببرید، یک کانال خوب میتواند خیلی از نیازمندیهای ما را برطرف کند.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

نصب تلگرام

نصب تلگرام

در این برنامه آموزشی میخواهیم به مهمترین موضوع که کاربران تلگرام ممکن است با آن روبرو شوند یعنی نصب تلگرام میپردازیم، پس تا پایان این مطلب با ما باشید.

جهت نصب تلگرام ابتدا باید تلگرام را دانلود کنید، شما میتوانید جهت آخرین نسخه اندروید تلگرام روی لینک دانلود زیر کلیک کنید.



خوب بعد از دنلود تلگرام نوبت به نصب تلگرام میرسد، و این کار خیلی ساده تر از آن هست که فکرش را بکنبد.
روی لینک دانلود کلیک کنید تا نصب به پایان برسد، حال نوبت به اجرای برنامه میباشد.
بعداز اجرای برنامه، گزینه start messaging را انتخاب کنید.
در این قسمت باید شماره تلفن خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که کشور باید ایران و پیش کد کشور هم باید +98 باشد.
منتظر باشید تا کد فعالسازی برنامه برای شما پیامک شود.
درصورت دریافت نکردن پیامک، بعداز پایان شمارنده، گزینه call را بزنید تا با شما تماس گرفته شده و کد به صورت صوتی به شما اعلام شود.
توجه داشته باشید بعداز دریافت پیامک، برنامه به طور خودکار کد را از پیامک دریافت میکند. اگر دریافت نکرد، وارد بخش پیام ها شده و کد دریافتی را وارد برنامه کنید.
خوب کار نصب تلگرام و اجرای آن به پایان رسید.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

معرفی کانال تلگرام

معرفی کانال تلگرام

در اینجا میخاهیم یک سایت خوب را برای معرفی کانال تلگرام هم برای کاربران تلگرام و هم برای مدیران تلگرام معرفی کنیم، پس با ما باشید با این مطلب.

سایت http://canal-telegram.ir/ یکی از بهترین سایت ها در زمینه معرفی کانال تلگرام می باشد.

اگر شما یک مدیر کانال تلگرام هستید و میخواهید تا با معرفی کانال تلگرام خود به کاربران تلگرام  ممبر جذب کنید، این سایت بهترین گزینه هست.

این سایت با کلمه کانال تلگرام سئو شده است و میتواند شما را در رسیدن به مقصدتان کمک کند، چرا که روزها هزاران کاربر تلگرام به این سایت مراجعه میکنند و در کانالهایی که در آن به ثبت رسیده است عضو میشوند.

اما اگر شما دوست عزیز کاربر تلگرام هستید، باز هم باید این امید را به شما بدهم که بهترین کانالهای تلگرام در این سایت به ثبت رسیده انده و شما میتوانید به راحتی کانال تلگرام مورد علاقه خود را جستجو و پیدا کنید.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال های ایرانی تلگرام

سه کشور ایران و روسیه و هند بیشترین سهم را از تلگرام دارند و شما میتوانید کانال های ایرانی تلگرام را از طریق سایت http://canal-telegram.ir/ جستجو کنید.


اما در کانال های ایرانی تلگرام چه میگذرد، اکثر این کانالها توسط مدیران آماتور و غیر حرفه ای ایجاد شده است، و موضوع بیشتر این کانالها هم سرگرمی هست.
بیشتر کاربران تلگرام هم به دنبال کانال های ایرانی تلگرام با موضوع سرگرمی هستند، و به همین دلیل مدیران تلگرام هم ترجیح میدهن که به اینگونه کانالها تمایل داشته باشند و وقت و انرژی خود را هم برای این کانالها بگذارند.
اما یک حقیقت که تا الان نیز حتما متوجه شده اید، این همه چیز دارد به سمت تلگرام کشیده میشود.
بیشتر فروشگاهها و رستوران ها و بلیط فروشهای قطار و اتوبوس و ... سعی میکنند تا با ایجاد کانال های ایرانی تلگرام با موضوع کسب و کار خود سهم خود را از این بازار به دست بیاورند.
و یک حقیقت دیگر که شاید به زودی خواهید دید، ورشکستگی بعضی از کسب و کارها هست، دلیل این ورشکستگی هم دور ماندن و دوری کردن از تلگرام هست.
تلگرام یک حقیقت هست که باید آنرا باورکرد، هیچ کس نمیتواند منکر آن شود، درست است که خیلی از شبکه های اجتماعی همانند لاین و وایبر و واتساب و تانگو و ... آمدند و رفتند، اما تلگرام رفتنی نیست.
تلگرام را خیلی ها خواستند که فیلتر کنند ولی نتوانستند، بله، وقتی محبوب و پرطرفدار باشی حذف شدنی نیستی و همیشه خواهی ماند.
پس به شما پیشنهاد میکنم در هر کسب و کار و پست و مقامی هستی همین الان کانال تلگرام خودت را ایجاد کن و به کسب و کار خودت رونق بده.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

دریافت کانال تلگرام

این روزها مردم سعی میکنند همه نیازمندیهای خود را تلگرام تهیه کنند، دریافت کانال تلگرام یعنی دریافت همه چیز، و در تلگرام همه چیز موجود هست.

اگر به دنبال دریافت کانال تلگرام هستید میتوانید با مراجعه به سایت http://canal-telegram.ir/ و کلیک بر روی لینک عضویت کانالهای ثبت شده میتوانید کانال تلگرام مورد نظر خود را پیدا کنید.

اما همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردم در کانال تلگرام همه چیز از جمله خبر و پوشاک و سرگرمی و ورزشی و علمی و هر چیز دیگری که بگوئید پیدا میشود و شما با دریافت کانال تلگرام همه اینها را میتوانید در گوشی خود داشته باشید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

آیا شما هم مانند من به دنبال تمام کانال های تلگرام هستید، سایت http://canal-telegram.ir/ یکی از سایت هایی هست که تقریبا تمام کانال های تلگرام در آن به ثبت رسیده است.

کانال تلگرام پدیده نوظهور تلگرام بود که موجب شد تا تحولی عظیم در تلگرام ایجاد شود، هیچ کس تصور نمیکرد که تلگرام بتواند با این سرعت در ایران منتشر شود.

تلگرام محبوبیتش را از کانال تلگرام دارد و اگر شاید کانال تلگرام به این اپلیکیشن اضافه نمیشد، تلگرام اینقدر محبوب نبود.

کانال تلگرام با روی کار آمدن خود موجب شد تا تبلیغات را به سمت خود بکشاند و خیلی ها ترجیح میدهند تا از این شبکه اجتماعی جهت تبلیغات خود استفاده کنند.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کمتر کسی هست در ایران تلگرام را نشناسد، تلگرام چند وقتی است که در ایران روی کار آمده است و کانال تلگرام نیز به طبع آن به وجود آمد.

اما ایا همه کانال های تلگرام برای ما مفید است،  اگر شما دوست عزیز به دنبال کانال های مفید تلگرام هستید به سایت http://canal-telegram.ir/ بروید.

در این سایت فقط کانال های مفید تلگرام به ثبت رسیده است کانالهایی که می‌تواند ما در خیلی از امور کمک کنند.

به عنوان مثال شاید شما به بدنسازی و تناسب اندام علاقه داشته باشید، در این سایت کانال های  بدنسازی خوبی به ثبت رسیده است.

و یا اینکه شما به آشپزی و خانه داری علاقمند باشید مطمئن باشید کانال مفید تلگرام مورد نظرتان را در این سایت یافت خواهید کرد.

بله دوستان همه ی کانال های تلگرام مفید نیست و  خیلی از آنها  مناسب ما نیستند ولی دراین  سایت فقط فقط کانال های مفید تلگرام یافت می شود.

من کارمند بخش دولتی هستم و به همه همکاران خود به سایت را معرفی کردم و به آنها توضیح دادم اگر برای فرزندان خود و همسر خود به دنبال کانال های مفید تلگرام هستید حتما به این سایت سری بزنید.

همکاران من هنگامی که از سایت دیدن کردند مرا تشویق کردند گفتند دستت درد نکند،  آنها توانسته بودند تا کانال مفید تلگرام خوبی را برای خود و خانواده خود پیدا کنند و با عضویت در آنها توانسته بودند در زمینه‌های خاص یاد گیری های خوبی داشته باشند

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

امروز می خواهیم در مورد سایت http://canal-telegram.ir/ که مرجع کانالهای تلگرام هست با شما صحبت کنم.

در این سایت کانال های تلگرام زیادی به ثبت رسیده اند و در واقع این سایت یک سایت مرجع کانالهای تلگرام هست و شما می توانید در هر کانال تلگرام با هر موضوعی عضو شوید.

بنیانگذاراین سایت شخصی هست به نام مهندس احمدی که هدف از این کار راحت کردن شما در پیدا کردن کانال های تلگرام بوده است.

خیلی ها از این سایت به عنوان سایت مرجع کانالهای تلگرام یاد کرده و خیلی از کاربران تلگرام را تشویق می‌کند تا به این سایت بروند و عضو کانال مورد نظر خود شوند.

سایت مرجع کانالهای تلگرام کار را برای ما خیلی راحت کرده است و در این سایت هر کانال تلگرامی که میخواهید موجود است.

این سایت دارای طبقه‌بندی خوبی است و موضوعات مختلف به خوبی طبقه بندی شده است.

بعنوان مثال اگر شما به کانال تلگرام ورزشی علاقه دارید میتوانید از قسمت طبقه‌بندی سایت موضوع ورزشی را انتخاب کنید.

وقتی به موضوع کانال ورزشی این سایت مراجعه کنید و بر روی آن کلیک کنید می‌بینید که کانال های زیادی به ثبت رسیده است که موضوع آن کانال ورزشی است.

بنابر این می بینیم این سایت یک سایت مرجع کانالهای تلگرام هست و بسیار خوب در زمینه عمل کرده است

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

اینکلیپ گرام روزهایی که تلگرام غوغا به کار کرده است خیلی از کاربران تلگرام می‌خواهند با پیوستن به کانال در تلگرام معلومات خود را زیاد کنند.

خیلی از افراد هدفشان از ایران به کانال در تلگرام این است بتوانند یک سرگرمی برای خود ایجاد کنند.

ما خوشبختانه خیلی از افراد هدف ایران از پیوستن به کانال های تلگرام این است که بتوانند در زمینه های مختلف علم به دست بیاورند.

زمانی تلگرام روی کار آمده است خیلی از افراد با پیوستن به کانال در تلگرام توانستند تا خلاهای علمی خود را برطرف کنند.

 من دیروز با یک پسربچه در مورد یک موضوع صحبت می‌کردم که دیدن آن پسر بچه اطلاعات بسیار خوبی در مورد آن موضوع دارد.

من واقعاً شگفت زده شدم چگونه ممکن است یک پسر ۱3 ساله در مورد مطلب  اینقدر اطلاعات داشته باشد.

من از آن پسر بچه سوال کردم این اطلاعات را از کجا آورده است.

او در جواب من گفت که من با پیوستن به کانال در تلگرام توانسته انم تا در زمینه های مختلف اطلاعاتی بسیار خوبی به دست بیاورم.

به من جواب داد من عضو یک کانال علمی هستند که در آن هر روز مطالب بسیار متنوع و جالب در زمینه های علمی گذاشته می شود و من با مطالعه آنها اطلاعات خوبی به دست آورده ام.

بله دوستان ما هم میتوانیم با پیوستن به کانال در تلگرام مانند آن پسر بچه به اطلاعات خوبی دست پیدا کنیم.

جهت پیوستن به کانال به تلگرام به سایت http://canal-telegram.ir/ بروید.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

آیا شما به دنبال کانال های پرطرفدار تلگرام هستید اگر شما هم جزو افرادی هستید به دنبال کانال های پرطرفدار تلگرام می باشد به سایت http://canal-telegram.ir/ ما سری بزنید

از سایت کانال تلگرام کانال های زیادی به ثبت رسیده است که خیلی از بازیکنان ها عضو کانال های پرطرفدار تلگرام می باشد.

در کانال های تلگرام کلیپ و صوت و دیگر سرگرمی ها گذاشته میشود و شما میتوانید با دانلود کردن کلیپ های کانال های پرطرفدار تلگرام سایت ما ساعت ها سرگرم شویم.

اما سعی کنید از کارهای روزمره خود غافل نشوید میدانم که همه شما کسب و کاری دارید که خود را با آن مشغول کردید و در واقع هزینه زندگی خود را در ایران برآورده می کنید.

دوستان شما نباید در کانال های پرطرفدار تلگرام زیاد بمانیید به کار خود نیز بپردازید.

اما تلگرام در این روزها غوغا به پا کرده است و خیلی ها را به سمت خود کشانده است.

من احمدی به شما توصیه می کنم من یک کانال تلگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان زیادی به سمت خود بکشانیم.

  • کانال تلگرام