لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
گروه ازدواج موقت در تلگرام
تلگرام صیغه یابی
کانال زنان صیغه ای در تلگرام
همسریابی موقت در مشهد
کانال تلگرام صیغه حلال
تلگرام زنان بیوه
کانال ازدواج موقت مهرورزان
لینک کانال همسریابی در تلگرام

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

دوست دختر یابی تهران
دوست یابی آنلاین تلگرام
دوست یابی اینترنتی خارجی
دوست یابی تهران تلگرام
دوست یابی آنلاین چت
سایت دوست یابی ایرانی
روش های دوست یابی در اینترنت
سایت دوست یابی راحت

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

طی درخواست های بسیار زیادی که از طرف دوستان ارسال شد اندروید سیتی امروز قصد ارائه آموزشی جمع و جود در مورد نحوه نصب برنامه تلگرام بر روی کامپیوتر را دارد.توجه داشته باشید همانطور که قبلا هم ذکر شد نسخه ویندوز برنامه تلگرام تمامی امکانات نسخه اندرویدی آن را دارا می باشد و کار کردن با آن به مراتب لذت بخش تر از نسخه اندرویدی است.پس ما را در ادامه مطلب با نحوه نصب Telegram بر روی کامپیوتر همراهی نمایید…


در ابتدا لازم است عرض نماییم :

* برای نصب تلگرام روی ویندوز نیازی به داشتن گوشی اندرویدی ندارید.داشتن یک گوشی ساده هم برای دریافت پیامک کافیست!

* در طول مراحل نصب اتصال به اینترنت مورد نیاز است.

  مراحل انجام کار :

1

ابتدا نسخه مخصوص ویندوز برنامه تلگرام را از طریق نوار زرد رنگ پایین صفحه دانلود نمایید.

2

فایل فشرده ی دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و روی فایل نصبی کلیک کنید تا عملیات نصب آغاز گردد.

3

در اولین قدم پس از اجرا، مانند تصویر زیر بر روی OK کلیک کنید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم

4

گزینه Next را انتخاب نمایید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم

5

اکنون لازم است محل نصب را تعیین کنید.پیشنهاد می شود مکان نصب را تغییر ندهید.بر روی گزینه Next کلیک نمایید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم
6

در این مرحله مانند تصویر زیر بدون ایجاد تغییری گزینه Next را انتخاب کنید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم
7

این گام هم تغییری نیاز ندارد البته اگر مایلید آیکن تلگرام بر روی دسکتاپ شما ظاهر نشود تیک گزینه Create desktop icon را بردارید.نهایتا بر روی Next کلیک نمایید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم
8

در اینجا بدون ایجاد تغییری گزینه Finish را بزنید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم

9

اکنون برنامه تلگرام اجرا می شود.مانند تصویر زیر گزینه START MESSAGING را انتخاب کنید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم

10

در این مرحله لازم است شماره موبایل خود را وارد کنید.کد کشور عزیزمان ایران در این مرحله به طور خودکار وارد شده است اما چنانچه وارد نشده بود، کشور ایران را انتخاب و کد ۹۸+ را وارد نمایید.سپس بر روی NEXT کلیک کنید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم

11

پس از کمتر از دو دقیقه یک پیامک حاوی یک کد ۵ رقمی به گوشی شما ارسال می شود.آن را در کادری که برای شما ظاهر شده است وارد نمایید و نهایتا NEXT را انتخاب کنید.

آموزش نصب تلگرام بر روی کامپیوتر + تصاویر + فایل های لازم

12

کار نصب تمام است.حال از امکانات تلگرام در کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ خود لذت ببرید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت کانال تلگرام

 

 

آموزش ساخت کانال تلگرام

 

کانال های تلگرام قابلیت های جالبی دارد. شما که به سادگی میتوانید یک کانال تلگرام برای خود بسازید. اما اگر این کار را بلد نیستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

در این مطلب آموزش ساخت کانال تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.

 

برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه از تلگرام را دانلود و نصب کنید.

 

برنامه را اجرا کنید.

 

نوار کشویی سمت راست تصویر را باز کنید.

 

از بین گزینه ها گزینه New Channel را انتخاب کنید.


سپس گزینه Create Channel را انتخاب کنید.

 

در مرحله بعد برای کانال خود نام، استاتوس و تصویر انتخاب کنید.


در مرحله بعد شما باید نوع کانال خود را مشخص کنید که میخواهید کانال شما به صورت عمومی باشد یا خصوصی. گزینه Public برای ساخت کانال عمومی و Private برای ساخت یک کانال خصوصی استفاده می شود.

 

در مرحله آخر در صورتی که یک کانال عمومی ایجاد کرده اید باید برای کانال خود یک آیدی مشخص کنید. آیدی را در قسمت Link وارد کنید. (آیدی باید قبلا توسط شخص دیگری ساخته نشده باشد)

 

در مرحله بعد شما میتوانید مخاطبین که میخواهید کانال شما را ببینند را انتخاب کنید.

 

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

توصیه هایی برای مدیریت کانال تلگرام

با توجه به اینکه میلیون ها کاربر ایرانی در برنامه پیام رسان پر طرفدار تلگرام  فعال می بشاند کانال های تلگرامی جایگاه های خود را در بین مردم کسب کرده است و هر کسی به سهولت می تواند یک کانال تلگرامی داشته باشد و آن را با مطالب و موضوع های مختلف مدیریت کند و با اعضای کانالش به طور یک طرفه ارتباط برقرار کند.کانال تلگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرامی منبع مناسبی برای کسب و کار وفروش محصول

از همین بابت این روز ها در هر فروشگاه یا هر برند کسب و کار دیگری  می توان یک آدرس تلگرامی دید  که منبع خوبی برای فروش محصول و آشنایی مشتری با محصول می باشد.

 

انتخاب نام مناسب برای کانال
تیتر گویاست و نیازی به تاکید بر این مطلب نیست، اینکه نام کانال شما با بیزینس مورد نظرتان همسو باشد کاملا منطقی است اما پیشنهاد میکنیم اگر اکانتی در سایر شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام دارید سعی کنید نام کانال تلگرام و نام کاربری یا صفحه اینستاگرامتان یکی باشد!

 

راه های معرفی کانال
راه های مختلفی برای معرفی کانال وجود دارد، اگر وبسایت دارید حتما لینکی به صورت لایت باکس و در حین ورود به صفحه اول وبسایت از کانال قرار دهید و کانال تلگرامتان را به افراد و بازدیدکنندگان معرفی کنید (با یک لینک فعال و مستقیم به آدرس کانال)! اگر فقط صفحه اینستاگرام دارید حتما سعی کنید آدرس کانال را در قسمت ببوگرافی قرار دهید و حتما توجه کنید برای گذاشتن لینک کانال در بیوگرافی باید از مخفف Tlgrm.me به جای telegram.me استفاده کنید!
از دیگر راه هایی که می توانید جذب مخاطب کنید اینکه در کارت ویزیت و یا کاتالوگ ها در کنار آدرس وبسایت سعی کنید آدرس تلگرام را درج کنید، پیشنهاد می کنم از QR Code یا همان بارکد های مربعی استفاده کنید، البته در ابعاد قابل مشاهده توسط دوربین ها!
از فرصت حضور در نمایشگاه های مرتبط و جلسات و همایش های گروهی به هیچ عنوان غافل نشوید ارائه تخفیف های تلگرامی هم می تواند وسیله و ابزار موثری در جذب محاطب باشد.

 

ارائه محتوای مناسب در کانال
محتوا بخش اصلی و مهمی است که می تواند به آسانی در نگهداری و حتی افزایش فالوئر به شما کمک شایانی کند، متاسفانه باید بگوییم ذائقه کنونی فارسی زبان ها در شبکه های اجتماعی وضعیت مناسبی ندارد، هر چقدر شما محتوایی سطحی تر و یا شاید با مزه تر داشته باشید کاربران بیشتر خوششان می آید!

کانال تلگرام

ذائقه کاربرهای ایرانی بر روی مسایل سطحی وبامزه

 

هر چیز جایی و هر نکته مکانی دارد!
سعی کنید کانال شما بر حسب موضوعی که به آن می پردازید پاسخگو باشد، تمامی مشتری ها یا مخاطبان بدانند که زمینه کاری و محتوایی شما چیست و برایشان قابل درک باشد، برای مثال اگر کانالی برای معرفی محصولات مربوط به مصالح ساختمانی دارید دلیلی ندارد که برای جذب مخاطب و فالوئر بیشتر از ارسال جک هم دریغ نکنید! سعی کنید مطالب در زمینه مرتبط با موضوع مورد نظر شما باشد.

 

انگیزه ایجاد کنید
راه های ایجاد انگیزه بستگی شدید به بیزینس و اهداف شما دارد، اگر فروشنده هستید، ارائه تخفیف یا اشانتوین، اگر خدمتی را ارائه می دهید، ارائه محدودیت زمانی برای دریافت تخفیف و … اما راه های ساده تری هم هست، ارسال مطالبی با انرژی مثبت به صورت روزانه، مثلا هر روز را با یک جمله پر انرژی و مثبت آغاز کنید، یا ابتدای هر هفته با ارسال یک پیام مثبت برای مخاطبانتان آرزوی هفته ای خوب داشته باشید! سعی کنید خود را مقید کنید و مثلا جملات هر هفته را راس ساعتی خاص و در روزی خاص ارسال کنید.

 

استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عناصر خوبی هستند که می توانند در دسترسی آسانتر به مطالب توسط کاربران و مخاطبان موثر باشند.

 

امضای مطالب

سعی کنید حتما در انتهای هر پیام آدرس  کانال تلگرام را ذکر کنید ، این نکته هم یک شمایل خاص به ارسال های شما می دهد و هم می تواند در صورت فوروارد مطالب شما توسط مخاطبان کاربران جدید را به کانال شما راهنمایی کند!

 

از ارسال زیاد بپرهیزید!
ادمین های کانال ها خیلی اوقات پر انرژی هستند و محتوا های مناسب و خوبی را طی یک بازه کوتاه ارسال می کنند، توجه کنید کاربران مثل شما مدام و در لحظه کانال شما را چک نمی کنند، وقتی هم در اعلان ها می بینند که پیام جدیدی در کانال شما دارند، شاید در شرایط مساعد دو مورد انتهایی را مطالعه کنند. پس سعی کنید ارسال ها را در طول روز کم کرده و تنها بر ارائه محتوای مناسب بپردازید!

 

از DESCRIPTION یا توضیحات غافل نشوید
این قسمت تنها جایی است که می توانید آدرس وبسایت، شماره تماس و … را به صورت همیشگی در دسترس کاربران قرار دهید، سعی کنید ساده ترین راه های ارتباطی و توضیحاتی که به شرایط بیزینس شما ارتباط دارد را خیلی مختصر بنویسید، درج شماره تماس، ارتباط تلگرامی و وبسایت فراموش نشود!

 

اضافه کردن اولین افراد!
در ابتدای مسیر و ایجاد کانال شما می توانید تا 200 نفر را خودتان به لیست مخاطبان اضافه کنید، توجه کنید تنها افرادی را که حدس می زنید محتوای شما به آنها ربطی دارد را اضافه کنید، آن هم فقط یک بار! مطمئن باشید با اضافه کردن دو یا چند بار افراد نمی توانید آن ها را وادار به ماندن در کانال و یا Leave ندادن کنید!

کانال تلگرام

اضافه کردن افراد با توجه به محتوای کانال و سلیقه کاربر

 

فالور کیلویی نخرید!
خریدن فالوئر های کیلویی خیلی مرسوم است اما توجه کنید که تنها پولتان را دور ریخته اید، اعداد نمایش داده شده در بالایی صفحه تنها نظر ادمین ها را جلب می کند، ادمین ها هم افرادی نیستند که برای شما مخاظب بیشتری جذب کنند، توجه کنید که جلب مخاطب اصلی باید از طریق کاربران و معرفی و فورارد مطالب صورت بگیرد! باز هم باید تاکید کنم که سعی کنید مطالب با محتوای مناسب و به جا نظر افراد را جلب کنید!

 

لطفا زیاد ویدئو ارسال نکنید
تمامی افرادی که از تلگرام استفاده می کنند با موبایل به چک کردن کانال ها می پردازند و از اینترنت همراه استفاده می کنند، ارائه محتوای با حجم سنگین اکثر مواقع بی فایده است و ارسال های متنی شما بازخورد خیلی بیشتری دارد!

 

مطالب دیگر کانال ها را کپی نکنید
ارسال مطالب کانال های دیگر مخاطبان شما را به مرور مطالب آن کانال ها سوق می دهد و کانال شما را یک کپی کار با مطالب تکراری نمایش می دهد. سعی کنید این مورد را به حداقل برسانید و خودتان تا حد امکان تولید کننده محتوا باشید!

 

نکته نهایی و آخر
تلاش کنید، تلاش کنید، تلاش کنید و به صورت مداوم حتی با تعداد کمی فالوئر پیگیر باشد! مطمئن باشید تداوم کار و ارائه محتوای با مضمون مناسب و ارزشمند هم برای جذب مخاطب نیاز به وقت گذاشتن دارد
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

ثبت رایگان کانال تلگرام

ثبت کانال تلگرام در گوگل

ثبت کانال تلگرام در وزارت ارشاد

سامانه ثبت کانال تلگرام

ثبت رسمی کانال تلگرام

ثبت کانال در وزارت ارشاد

ثبت رایگان گروه تلگرام

ثبت لینک کانال رایگان

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

معرفی کانال تلگرام

آیا شما به  دنبال سایتی هستید که در خصوص معرفی کانال تلگرام فعالیت میکنه.

آیا خود شما مدیر کانال تلگرام هستید و به دنبال معرفی کانال تلگرام خود هستید.

آیا شما با معرفی کانال تلگرام خود به دنبال دریافت ممبر رایگان برای کانال خود هستید.

آیا سایتی رو میخواهید که معرفی کانال تلگرام آن در همه زمینه ها باشد.

شما جواب تمام سوالات خود را در سایت http://canal-telegram.ir/ مییابید.

کانال های تلگرام باحال
کانال های تلگرام+18
کانال های جوک تلگرام
لیست پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام
کانال های تلگرام خارجی
کانال تلگرام مذهبی
کانال تلگرام خنده دار
کانال های خفن تلگرام

منبع:http://telegram-channels.blog.ir/


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال لینک یاب

سلام به همه کاربران تلگرام،کانال لینک یاب افتتاح شد و از این بعد شما میتوانید لینک کانال و گروه خود را رایگان برای ما ارسال کنید.

کانال لینک یاب هم برای مدیران تلگرام و هم کاربران تلگرام مفید هست.

چرا که کاربران تلگرام میتوانند به راحتی لینک کانال و گروه خود را در این کانال پیدا کنند و عضو بشند.

مدیران تلگرام هم میتوانتد از این فرصت استفاده کنند و برای کانال خود عضو و ممبر جمع کنند.

همه خدمات کانال لینک یاب رایگان هست و این کانال هیچ هزینه ای بابت خدمات خود دریافت نمیکند.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال خنده

کانال خنده

ایرانیان همیشه به طنز علاقه داشته اند و این موضوع با پیدایش تلگرام و کانال خنده اثبات شده است.

کانال خنده موجب میشه تا لبخند بر لبان شما نقش ببنده و این یک موضوع بسیار مهم هست.

اگر کانال خنده تکلیف خودشو خوب ادا کنه باعث میشه تا ضمن نشاندن لبخند بر لبان شما شما کارها رو راحتر انجام بدین.

کانال فیلم خنده دار تلگرام
کانال تلگرام خنده پاره
بهترین کانال جوک تلگرام
کانال خنده حلال
کانال خنده بازار تلگرام
کانال کلیپ دابسمش
کانال کلیپ طنز تلگرام
کانال کلیپ باحال

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

یکی از کانال های تلگرام که خیلی از افراد به دنبال آن هستند، کانال خنده دار هست.

کانال خنده دار بهترین کانال تلگرام هست

در کانال خنده دار مطالبی هست که باعث میشه تا سرگرمی و نشاط برای ما فراهم بیاره.

کانال خنده دار و کانال باحال باید مورد توجه قرار بگیره.

کانالهای خنده دار سایت http://canal-telegram.ir/ رو پیگیری کنید.

  • کانال تلگرام