لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

لینک کانال

در این سایت لینک کانال تلگرام به نمایش گذاشته میشود

  • ۰
  • ۰

کانال های ایرانی تلگرام

سه کشور ایران و روسیه و هند بیشترین سهم را از تلگرام دارند و شما میتوانید کانال های ایرانی تلگرام را از طریق سایت http://canal-telegram.ir/ جستجو کنید.


اما در کانال های ایرانی تلگرام چه میگذرد، اکثر این کانالها توسط مدیران آماتور و غیر حرفه ای ایجاد شده است، و موضوع بیشتر این کانالها هم سرگرمی هست.
بیشتر کاربران تلگرام هم به دنبال کانال های ایرانی تلگرام با موضوع سرگرمی هستند، و به همین دلیل مدیران تلگرام هم ترجیح میدهن که به اینگونه کانالها تمایل داشته باشند و وقت و انرژی خود را هم برای این کانالها بگذارند.
اما یک حقیقت که تا الان نیز حتما متوجه شده اید، این همه چیز دارد به سمت تلگرام کشیده میشود.
بیشتر فروشگاهها و رستوران ها و بلیط فروشهای قطار و اتوبوس و ... سعی میکنند تا با ایجاد کانال های ایرانی تلگرام با موضوع کسب و کار خود سهم خود را از این بازار به دست بیاورند.
و یک حقیقت دیگر که شاید به زودی خواهید دید، ورشکستگی بعضی از کسب و کارها هست، دلیل این ورشکستگی هم دور ماندن و دوری کردن از تلگرام هست.
تلگرام یک حقیقت هست که باید آنرا باورکرد، هیچ کس نمیتواند منکر آن شود، درست است که خیلی از شبکه های اجتماعی همانند لاین و وایبر و واتساب و تانگو و ... آمدند و رفتند، اما تلگرام رفتنی نیست.
تلگرام را خیلی ها خواستند که فیلتر کنند ولی نتوانستند، بله، وقتی محبوب و پرطرفدار باشی حذف شدنی نیستی و همیشه خواهی ماند.
پس به شما پیشنهاد میکنم در هر کسب و کار و پست و مقامی هستی همین الان کانال تلگرام خودت را ایجاد کن و به کسب و کار خودت رونق بده.
  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی